این هم چند تا عکس از براد پیت و انجلیا جولی

گه نظر بدید همه عکسهای دنیا رو میارم








چکیده ای از جذابترین مطالب دنیا

چکیده ای از جذابترین مطالب دنیا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                             

 

 

 

یه جلسه مهم داری قبلشم با GF محترم هم قرار داری 

وسوسه میشی یه مزه مزه کنی ببینی چی میگه این رنگین

کمان ،بعد به خودت میای میبینی ، تموم لبو لوچه خودت و اون شده  رنگارنگ.

 

باشیر پاکن پاک میشه.چه جوری

میخوای بری جلسه. شیر پاکن از کجا گیر بیاری.

 

 


 

 

 

 

 

 



هموطن-جواد رضویان،‌ رضا عطاران، مهران غفوریان و فتحعلی اویسی به زودی در فیلم سینمایی «کلاهی برای باران» حضور می‌یابند.
جواد رضویان ضمن اعلام خبر فوق گفت: فیلم سینمایی «کلاهی برای باران» به کارگردانی «مسعود نوابی» ساخته خواهد شد.
وی در ادامه افزود: تمام لوکیشن‌های این فیلم سینمایی در تهران خواهد بود و بازیگران این فیلم سینمایی که در ژانر کمدی ساخته خواهد شد فعلا در مرحله تست گریم قرار دارند.
فیلمنامه کلاهی برای باران را فریدون فرهودی‌نوشته و داستان آن درباره پسری است که در جریان خودکشی دختری به نام باران قرار می گیرد. تداوم ارتباط ابی و باران شخصیتهای اصلی داستان، ماجراهایی را می‌سازد که ... محسن وزیری تهیه کننده ، مجتبی رحیمی فیلمبردار، بابک اخوان صدابردار و شیرین شازده احمدی طراح صحنه و لباس این فیلم هستند.



طلاق اسپیرز به زودی نهایی می شود


هموطن آنلاین _ بریتنی اسپیرز بعد از این که نتوانست خشونت های همسرش را تحمل کند تصمیم گرفت خفت بیوگی را به جان بخرد و از فدرلین جدا شود.

با توجه به مدارک موجود در دادگاه پرونده اسپیرز به کمک وکیل زیر دستش بسیار سریع در حال بررسی می باشد و او تا چند روز دیگر رسما از کوین فدرلین جدا می شود.

اسپیرز 24 ساله در ماه سپتامبر پسر دوم خود را به دنیا آورد و از همان زمان به زندگی مشترک خود با همسرش در یک خانه پایان داد و به خانه دیگری نقل مکان کرد.

این خواننده که از 13 سالگی وارد دنیای حرفه ای کار شده است تا کنون 60 میلیون نسخه از آلبوم های خود را فروخته است و یکی از معروف ترین ستاره های پاپ دنیا می باشد.



هیلتون مردها را به خیانت ترغیب می کند


هموطن آنلاین _ شانا مولکر دختر شایسته آمریکا گفت از این که همسر وی با پاریس هیلتون قرارهای عاشقانه می گذارد بسیار عصبانی است و پاریس حاضر نیست پایش را از زندگی او بیرون بکشد.
مولکر و پاریس به تازگی با هم در کلوپ های شبانه دیده می شوند و حتی یک بار عکس آن ها در کنار همدیگر روی جلد مجله ای به چاپ رسید.
این دومین باری است که پاریس به سراغ شوهران شانا می رود . او پیش تر باعث به هم خوردن نامزدی مالکر از "دی لا هویا " قهرمان بوکس جهان شده بود.
مولکر گفت :" این دومین باری است که پاریس قصد دارد زندگی خود را بر روی ویرانه زندگی من بنا کند.
" به نظر من او دختر بیماری است زیرا خودش هیچ گاه نمی تواند نامزدهایش را برای خود نگه دارد و همیشه به سراغ نامزدهای دیگران می رود.
" به نظر من بی دلیل نیست که جامعه از او نفرت دارد زیرا او مردها را به بی وفایی و خیانت ترغیب می کند.



پرویز پرستویی، فراری از شهرت


خانواده سبز:مارمولک، به نام پدر، آژانس در سینمای ایران هیچ‌گاه فراموش نمی‌‌شود، همان‌طور که در تلویزیون مجموعه خاک سرخ هیچ‌گاه فراموش نمی‌‌شود، آن هم با بازی استاد پرویز پرستویی، بازیگری که در تمامی کارکترهای سینما به راحتی ایفای نقش می‌‌کند و حال مجموعه زیر تیغ با بازی او چهارشنبه‌ها از شبکه اول پخش می‌‌شود، «پرویز پرستویی» این بازیگر
پرسابقه هنر ایران کیست؟
در سال 1334 در روستای چارلی از توابع بخش کبودر آهنگ یکی از شهرهای استان همدان است. پدرش کشاورز بود، زمانی که پرویز سه ساله بود، پدرش کشاورزی را رها کرد و به تهران کوچ کرد...

و از یک خانه کوچک اجاره‌ای در محله فقیرنشین دروازه غار در جنوب تهران، خاطرات زیادی دارد، خاطرات کودکی و دوران نوجوانی و...

بیشتر ...

نیکی کریمی وبازی در "چه کسی امیر را کشت؟"


خانواده سبز: من به عنوان یک بازیگر دوست ندارم همیشه در یک قالب و نقش خاص ظاهر شوم و بازی در "چه کسی امیر را کشت؟" این امکان متفاوت ظاهرشدن را به من داده است.
نیکی کریمی درباره بازی در فیلم "چه کسی امیر را کشت؟" به کارگردانی مهدی کرم پور به خبرنگار مهر گفت: "برای حضور و بازی در یک نقش مجموعه عوامل است که تعیین می کند بازیگر در یک فیلم بازی کند یا آن پیشنهاد را نپذیرد. معتقدم "چه کسی امیر را کشت؟" دارای این ویژگی های کلی در تمام سطوح بود. در کنار آن فیلمنامه هم اثری متفاوت و جالب بود که کمتر در سینمای ایران نمونه مشابهش را دیده بودم."
وی در مورد نحوه بازی بازیگران فیلم که مونولوگ های خود را رو به دوربین می گویند گفت: "برای من به عنوان بازیگر تفاوت چندانی در نوع بازی ام ایجاد نکرد. به هر حال این شیوه و نداشتن همبازی و نقش مقابل هم یکی از انواع شیوه های بازیگری است.

بیشتر ...

شبنم قلی‌خانی: استاد دانشگاه هستم


خانواده سبز: شبنم قلی‌خانی در نوزدهم آبان سال 1356 در تهران به دنیا آمد، او دارای دیپلم ریاضی فیزیک است، در دانشگاه در
رشته‌ی تئاتر قبول شد و گرایش طراحی صحنه را انتخاب کرد. چندی بعد در کنکور کارشناسی ارشد در گرایش کارگردانی تئاتر مشغول به تحصیل شد و هم ‌اکنون فارغ‌التحصیل این رشته است، وی کارش را از سال 1375 با تئاتر آنتیگونه آغاز کرد و در سال 76 با همین تئاتر، در شهر تئاتر شهر بر روی صحنه رفت، اولین کار او باعث شد، وی با بازی در فیلم‌ سینمایی «مریم مقدس» به کارگردانی شهریار بحرانی چهره شود.

بیشتر ...

کیدمن به دیدار شوهر معتادش رفت


هموطن آنلاین _ کیدمن روز گذشته در مرکز ترک اعتیاد بتی فورد در حالیکه دستان همسرش را در دست داشت و با او در باغ این مرکز گردش می کرد دیده شد. این خواننده سبک کانتری در 19 اکتبر به علت اعتیاد شدید به الکل به مرکز ترک اعتیاد رفت و تنها برای برگزاری مراسم تولدش این مکان را برای چند روز ترک کرد.
یکی از دوستان نزدیک کیدمن به مجله " آمریکای هفتگی " گفت :" کیت باید بین 35 تا 40 روز در این مرکز باقی بماند."

بیشتر ...

القاعده در تعقیب جولی و پیت !؟


هموطن آنلاین _ اعضا گروه القاعده به هیچ عنوان براد پیت و آنجلینا جولی را تهدید نکرده اند بلکه نامه های تهدید آمیزی که به دست این دو رسیده از طرف گروه معتصب کوچک که قصد مطرح شدن دارد ، بوده است.چندی پیش در روزنامه های این کشور خبری با این مضمون چاپ شد که گروه های ترویستی منتظر به دست آوردن فرصتی برای ترور این دو هنرپیشه هالیوود هستند.جولی در حال حاضر برای ضبط فیلم " شجاع دل " در هند می باشد. او در این فیلم نقش مارین پیل همسر روزنامه نگاری را ایفا می کند که توسط تروریست ها ربوده و به قتل رسید.

بیشتر ...

بریتنی اسییرز طلاق خود را جشن گرفت


هموطن آنلاین _ بریتنی اسپیرز با آشتی با مدیر سابق هنری خود طلاقش از کوین فدرلین را جشن گرفت.
خواننده ترانه پاییز بعد از ازدواج خود با فدرلین ، رادلف مدیر هنری خود که از 13 سالگی با وی کار کرده بود را در سال 2004 اخراج کرد.
با توجه به گزارشات درج شده در مقالات رادلف با ازدواج بریتنی با کوین بسیار مخالف بود و اصرارهای او بود که باعث شد بریتنی توافق نامه ای امضا کند تا ثروت میلیونی اش بعد از طلاق به فدرلین نرسد.
اسیرز بعد از جدایی خود گفت :" من حقیقتا مدیون محبت رادلف در تمام این سالها هستم . او واقعا برای من دلسوزی می کرد ولی من مانند گربه بی چشم و رو او را به خاطر فدرلین کنار گذاشتم."

اسیرز در حال حاضر از این که از فدرلین جدا شده بسیار خوشحال است و قصد دارد زندگی جدیدی را شروع کند.



قهوه قجری " مهران مدیری " آذر ماه پخش می شود


خبرگزاری کار ایران-پخش مجموعه تلویزیونی مهران مدیری از آذر ماه آغاز می شود.

تصویر برداری 6 قسمت از مجموعه تلویزیونی جدید مهران مدیری که با نام موقت" قهوه مجری" شناخته شده است به پایان رسیده است و با اتمام تصویر برداری 30 قسمت از این مجموعه 45 قسمتی در نیمه آذر ماهپخش می شود.

جواد رضویان ، سعید پیردوست ، نصر الله رادش ، نادر سلیمانی ، هادی کاظمی ، الیکا عبدالرزاقی ،شقایق دهقان ، بهنوش بختیاری ، سحر جعفری جوزانی ، علی لک پوریان از بازیگران این اثر نمایشی هستند.
این مجموعه تلویزیونی به تهیه کنندگی "محمد و حمید آقا گلیان" پخش می شود.


بریتنی اسپیرز سکه یک پول شد!


هموطن آنلاین _ دادگاه شکایت بریتنی اسپیرز بر علیه مجله " یو اس ویکلی " را بی اساس خواند و گفت ادعای این مجله در مورد فیلم مستهجن این خواننده به هیچ عنوان توهین آمیز نبوده است.
این خواننده زمانی که خبری در مورد فیلم مستهجن خود در این مجله خواند بسیار عصبانی شد و به دادگاه شکایت کرد.
در این مجله نوشته شده بود که بریتنی از درج این فیلم به بازار خبر داده و برای این که وکلای وی بتوانند برای او کاری انجام دهند یک نسخه از آن را در اختیار آن ها قرارداده است.
بریتنی با تاکید این که این خبر صحت دارد گفت این مجله تصویر زنی فاسد را از او ساخته است که هیچ حجب و حیایی ندارد در حالی که این القای منفی به هیچ عنوان صحت ندارد.
بریتنی از دادگاه درخواست 10 میلیون دلار غرامت کرده بود زیرا اعتبار و آبروی خود را از دست رفته می دید با این وجود دادگاه ادعای او را بی اساس خواند و این مجله را تبرعه کرد.

بیشتر ...

وزراء به تماشای «میم مثل مادر» نشستند


هموطن-دیشب وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزیر امور اقتصاد و دارایی و برخی از اعضای هیات دولت آخرین ساخته رسول ملاقلی‌پور در معاونت سینمایی ارشاد به تماشای فیلم «میم مثل مادر» نشستند.

در جلسه نمایش فیلم «میم مثل مادر» که روزهای اکران‌اش را بر پرده سینما می‌گذارند، «محمدحسین صفار هرندی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، «دانش جعفری» وزیر امور اقتصاد و دارایی و برخی از اعضای هیات دولت حضور داشتند. «میم مثل مادر» آخرین ساخته رسول ملاقلی‌پور، فیلم‌ساز جنگی و اجتماعی کشورمان است که مضمونی اجتماعی با زیر ساخت‌های جنگی را دستاویز قرار داده است.



قاتل هیلاری داف به زندان میرود!


هموطن آنلاین – مهاجر 18 ساله ای که تهدید کرده بود قصد کشتن هیلاری داف خواننده و هنرپیشه سینما را دارد به زندان فرستاده شد. ماکسیم میاکوسکی روز گذشته هنگامی که تعمدا خانم داف را کوچه به کوچه تعقیب می کرد در هتل محل اقامت خود در منهتن دستگیر شد.
او سپس متهم به تهدید ، اعراب و سلب آسایش هیلاری داف گشت.

بیشتر ...

ازدواج تام کروز به سبک قرون وسطایی


هموطن آنلاین _ تام کروز قصد دارد در بزرگ ترین کلیسای قرون وسطی ایتالیا ازدواج خود با کتی هلمز را به صورت پنهانی برگزار کند.یکی از روزنامه های ایتالیایی گزارش داد که هنرپیشه ماموریت غیر ممکن و همسر آینده اش در کلیسای کاستلو ادسکالچی در کنار دریاچه براسینو ازدواج خود را جشن خواهند گرفت.انتخاب این کلیسا به این علت صورت گرفته که خبرنگاران نمی توانند به هیچ عنوان وارد آن شوند و از این مراسم خبر تهیه کنند زیرا این کلیسا به شخص پاپ تعلق دارد و در حقیقت جز اماکن باستانی است و هر کسی اجازه ورود به آن را ندارد.

بیشتر ...

زیباترین زوج هالیوود همدیگر را پس زدند!


هموطن آنلاین – روزاریو دانسون و جیسون لوییز یکی از زیبا ترین زوج های هالیوود از هم جدا شدند.
این خبر هنگامی که این هنرپیشه مشغول گفتگو با یکی از دوستانش در رستورانی بود به طور اتفاقی توسط یک رهگذر شنیده شد و بلافاصله در اختیار مطبوعات قرار گرفت.
این هنرپیشه به زودی به لس آنجلس خواهد رفت تا تکلیف اموالش را مشخص کند و در مورد چگونگی قسمت کردن خانه مشترکی که با هنرپیشه فیلم " شهر شهوت و گناه " خریده به توافق برسد.
دان و لویس در سال 2004 با هم نامزد شدند و درست بعد از یک سال به رابطه خود پایان دادند.
نکته بسیار تعجب بر انگیز این است که دانسون به تازگی در مصاحبه ای گفته بود که لویس شریک فوق العاده ای و بهترین زوجی است که در دنیا وجود دارد.
او فرد با هوش و خوش مشربی است و همه از با او بودن لذت می برند. هنوز مباشرین این زوج در مورد این خبر حرفی به زبان نیاورده اند

 

 

 


هموطن آنلاین – آنجلینا جولی با تهمت زدن به یکی از بزرگترین مراکز خیریه کامبوج مقامات این کشور را با خود دشمن کرد.
بازیگر فیلم مهاجم معبد به تازگی از عضویت در گروه خیریه زندگی وحش کامبوج کنار کشید و حاضر نشد مبلغ 1.5 میلیارد دلاری که برای 5 سال پرداخت آن را به منظور گسترش اهداف بشر دوستانه تعهد کرده بود را به حساب این گروه واریز کند.
او مدعی شده است که این گروه پول وی را جهت منافع شخصی هزینه می کند و قانونا از او سرقت می کنند.

رییس این گروه خیریه از شنیدن این تهمت بسیار بر آشفت و گفت :" من یک هفته به خانم جولی فرصت می دهم تا ادعای خود را ثابت کند . و اگر جواب قانع کننده دریافت نکنم او را به دادگاه خواهم کشاند."
در صورتی که ادعای جولی ثابت نشود به علت نقض قرار داد علاوه بر جریمه نقدی به زندان خواهد افتاد.


 

                                                                                                                                          

 

 

مهر-"کازینو رویال"، بیست و یکمین فیلم از مجموعه جیمز باند با بازی دانیل کریگ در نقش اصلی، شب گذشته برای نخستین‌بار در بریتانیا به نمایش درآمد و با استقبال منتقدان رو به رو شد.
به گزارش خبرنگار مهر، سال‌های سال بین طرفداران 007 این بحث مطرح بود که بهترین جیمز باند تاریخ کیست؛ شان کانری، راجر مور یا شاید هم پیرس برازنان؟ اکنون یک رقیب جدید از راه رسیده، دانیل کریگ، بازیگر موطلایی 38 ساله که هر چند با خونسردی آدم می کشد، اما ابایی هم ندارد که نشان دهد به لحاظ احساسی آسیب پذیر است.

این در حالی است که در دو سال گذشته انتخاب دانیل کریگ با حرف و حدیث های زیادی همراه بود و بسیاری از هواداران مامور زبردست بریتانیایی او را انتخابی شایسته برای این نقش نمی دانستند. اما ظاهراً با دیدن فیلم نظر خیلی ها عوض شده است.
به گفته یک منتقد "داستان این فیلم پیش از تمام جیمز باندهای دیگر روی می دهد. خیلی ها کانری یا مور را ترجیح می دهند، اما کریگ می تواند از هر دو بهتر باشد. این فیلم از او یک ستاره خواهد ساخت. از این پس مردم با دقت بیشتری فیلم های باند را خواهند دید".
این منتقد ادامه می دهد: "فیلم "کازینو رویال" نشان می دهد جیمز باند برای این که مامور 007 شود چه مسیری را طی کرد. کریگ بازیگری بسیار خوب است. او از این شخصیت چهره ای پرقدرت و در عین حال آسیب پذیر به تصویر کشیده و برای نخستین بار جنبه پراحساس باند را می بینید."
فیلم پیچیده تر از آن است که همان کنایه ها و اشارات خاص دیگر فیلم های باند را داشته باشد و فیلمسازان عواقب خشونت را هم به نمایش می گذارند. کریگ شخصیتی سرسخت و جسور را به تصویر می کشد و در حالی که مضمون خیر در برابر شر همچنان به کار برده شده، این بار خبری از شخصیت مانی پنی نیست. اگر سال های سال باند بیشتر یک شخصیت سر به هوا و خوشگذران بود، این بار این شخصیت با بازی کریگ واقعاً عاشق یکی از همکاران خود با بازی اوا گرین می شود.
یان فلمینگ شخصیت داستانی جیمز باند را نخستین بار در 1952 در رمان "کازینو رویال" معرفی کرد. اولین فیلم جیمز باند "دکتر نو" بود که در 1962 با بازی شان کانری ساخته شد. کانری در مجموع در هفت فیلم در نقش این شخصیت ظاهر شد که البته آخرین فیلم او "هرگز نگو هرگز" 1983 از فیلم های اصلی این مجموعه نیست. مور در هفت فیلم، پیرس برازنان در چهار فیلم، تیموتی دالتن در دو فیلم و جرج لازنبی هم در یک فیلم این مجموعه بازی کرده اند.
"کازینو رویال" را مارتین کمبل کارگردانی کرده که قبلاً در 1995 "گلدن آی / چشم طلایی"، فیلمی دیگر از این مجموعه را کارگردانی کرد. "کازینو رویال" از هفته آینده همزمان در بسیاری از کشورهای دنیا به نمایش درمی آید.