اس ام اس های جدید

۱-همیشه برای کسی بخند که میدونی به خاطر تو شاد میشه... واسه کسی گریه کن که میدونی وقتی غصه داری و اشک میریزی برات اشک میریزه... برای کسی غمگین باش که در غمت شریکه... عاشقه کسی باش که دوستت بداره!

******************

یک نصیحت: مواظب خودت باش! یک خواهش: اصلاً عوض نشو! یک آرزو: فراموشم نکن! یک دروغ: تورو دوست ندارم!!، یک حقیقت: دلم برات تنگ شده!

*****************

عشق یعنی امید، یعنی طراوت باران، یعنی سفیدی برف، یعنی ساز زندگی و لبریز از خوشی،و عشق یعنی راز زیستن!

******************

یکی میدونه که دوستش داری، یکی نمیدونه دوستش داری! بیچاره اونی که فکر میکنه دوستش داری!!

******************

سلام

من مامور گاز هستم

میخواستم بیینیم  اجازه میدی یه گاز از لپات بگیرم

 

***********************

 

کسی که الفبا رو اختراع کرد یه اشباهه خیلی خیلی بزرگی کرد و اونم این بود که : میون I و U رو فاصله انداخت!

                                                    *****************

همه ادم ها یک بار می میرند . ولی من دو بار می میرم‌ : یه بار موقعی که تو رو از

دست بدم و یه بار هم موقعی که عمرم تمومم بشه

                                                   ******************

برای هزارمین بار پرسید: تاحالا شده من دلت رو بشکنم؟ منم برای هزارمین بار

به دروغ گوفتم: نه. هیچ وقت... تا مبادا دلش بشکنه.

 

 ***********************

خرس ها با یک ظرف بزرگ عسل خر میشن اسب ها با چند حبه قند طوطی ها با تخمه آفتابگردون سگ ها با استخون مردها با زن زیبا زن ها با تمجید

تو با چی؟

************************

دوست داشتن  مثل ایستادن روی سیمان خیس هرچی بیشتر بمونی رفتنت سختتر می شه و اگر رفتی جای پاهات برای همیشه می مونه

********************

هفت به هشت می‌گه دومیلیون بهت می‌دم جات و با من عوض کن،

 هشت جواب می‌ده: من واسه مال دنیا لنگم و هوا نمی‌کنم

************************

 

زنه توی آسانسور لباساشو در میاره

میگه همون کاری که با زنت میکنی با منم بکن

ترکم لباساشو در میاره میگه

ای ول پس بی زحمت لباسای منم بشور

**********************

گفتم دوستت دارم نگاهی به من کرد و گفت:چند تا؟ دستام رو بالا آوردم و تمام انگشتهای دستمو نشونش دادم اما اون به کف دستام نگاه می کرد که خالی بود

                                         ---------------------------------------

آسمون به ماه میگه: عشق یعنی چی؟
ماه میگه: یعنی اومدن دوباره‌ی تو
ماه میگه؟ تو بگو عشق یعنی چی؟
آسمون میگه : انتظار دیدن تو

                                      ----------------------------------------

ازگل پرسیدم محبت چیست گفت : ازمن زیباتراست .
ازافتاب پرسیدم محبت چیست گفت: ازمن سوزانتراست.
ازشمع پرسیدم محبت چیست گفت:ازمن عاشقتراست.
از خود محبت پرسیدم محبت چیست گفت: تنهایک نگاه است...

                                    --------------------------------------------

شراب را دوست دارم چون رنگ خون است خون را دوست دارم چون در رگ جریان دارد رگ را دوست دارم چون به قلب راه دارد قلب را دوست دارم چون جایگاه توست...

                                     -----------------------------------------

دوست داشتن خیلی بهتر از عشق است. من هیچ گاه دوست داشتن خود را تا بالا ترین قله های عشق پایین نمی اورم

                                      ----------------------------------------

هر وقت تونستی برف رو سیاه کنی .پر کلاغ رو سفید کنی.آتیشو بوس کنی توی آب یه نفس عمیق بکشی .اون موقع منم میتونم فراموشت کنم

                                     -----------------------------------------

همیشه یادت باشه چیزی که امروز داری شاید آرزوی دیروزت بوده و بزرگترین آرزوی فردات. پس همیشه سعی کن قدر چیزی که امروز داری رو خوب بدونی !!!

                                      ----------------------------------------

هیچ وقت دل به کسی نبند چون این دنیا انقدر کوچیکه که دوتا دل توش جا نمیشه ولی اگه دل بستی هیچ وقت ازش جدانشو چون این دنیا انقدر بزرگه که دیگه پیداش نمیکن

                                      -----------------------------------

انسان با سه بوسه تکمیل می شود 1-بوسه مادر که با آن با یه عرصه خاکی می گذاری 2- بوسه عشق که یک عمر با ان زندگی می کنی 3- بوسه خاک که با ان با به عرصه ابدیت می گذاری

                               ----------------------------------

فقط موجهای دریا هستند که عاشقن آره فقط اونا هستن با اینکه میدونن اگر برسن به ساحل میمیرن بازم بیقرار رسیدن

                                 ---------------------------------

روی تخته سنگی نوشته شده بود: اگر جوانی عاشق شد چه کند؟ من هم زیر آن نوشتم: باید صبر کند. برای بار دوم که از آنجا گذر کردم زیر نوشته ی من کسی نوشته بود: اگر صبر نداشته باشد چه کند؟ من هم با بی حوصلگی نوشتم: بمیرد بهتر است. برای بار سوم که از آنجا عبور می کردم. انتظار داشتم زیر نوشته من نوشته ای باشد. اما زیر تخته سنگ جوانی را مرده یافتم...

                                          ----------------------------------

                                          

قانون 11.5 نیوتون:>>>>... اگه میتونی با سرعت نور بگوزی فقط فرمولشو به آمریکا ندی چند برابر اورانیوم انرژی داره

************

لره میره مخابرات،میگن برو کابینه آخر،اشتباهی میره تویه دستشویی

سرش و میزاره تو سوراخ تولت، میگه الو بابا بوت میاد ولی صدات نمیاد

***********

روباه میره زیر درخت به کلاغه میگه به به چه سری چه دمی ...کلاغه میگه زر نزن من خودم دوم دبستانم

************

 زمستان دوباره میآید بهار دوباره تکرار می شود امّا تو هیچ وقت تکرار نمی‌شوی
      چون خدا یک اشتباه ‌رو 2 بار تکرار نمی کنه

***********

 

به اشتیاق اولین دانه برف، به تحمل آخرین برگ پاییز، به گرمای تن خورشید و به
      زیبایی آسمان شب قسم می خورم که سر کاری!

***********

 

می دونین تفاوت شهرداری با صدا و سیما چیه؟...اولی آشغال جمع می کنه ..دومی آشغال پخش می کنه

***********

تا حالا کفشاتو نگاه کردی ؟؟ 2تا عاشق.2 همراه که بی هم می میرن.با هم خاکی میشن,بدونه هم زیره بارون نمیرن, کاش آدما هم یه کم از کفشاشون یاد بگیرن!

ابر بارنده به دریا می گفت من نبارم تو کجا دریایی , در دلش خنده کنان دریا گفت ابر بارنده تو خود از مائی

-------------

گفتم دوستت دارم نگاهی به من کرد و گفت:چند تا؟ دستام رو بالا آوردم و تمام انگشتهای دستمو نشونش دادم اما اون به کف دستام نگاه می کرد که خالی بود

------------

آن کس را که دوست دارید آزاد بگذارید اگر متعلق به تو باشد به پیش تو باز می گردد و گرنه از اول هم برای تو نبوده است

------------

داستان غم انگیز زندگی این نیست که انسانها فنا می شوند ، این است که آنان از دوست داشتن باز می مانند

-------------

می رسد روزی که بی من روزها رو سر کنی
می رسد روزی که مرگ رو باور کنی
می رسد که تنها در کنار قبر من شعر های کهنه ام رامو به مو از بر کنی

---------------

زیبا ترین گل با اولین باد پاییزی پرپر شد . با وفا ترین دوست به مرور زمان بی وفا شد . این پرپر شد ن از گل نیست از طبیعت است و این بی وفایی از دوست نیست از روزگار است...

---------------

زندگی آب راه‌ایی است به نام وفا... میریزد به جویی به نام صفا... میرود به رودی به نام عشق... میرسد به دریایی به نام وداع...

----------------

آنکه می‌خواهد روزی پریدن آموزد، نخست می‌باید ایستادن، راه رفتن، دویدن و بالارفتن آموزد. پرواز را با پرواز آغاز نمی‌کنند

--------------

من روی تو یه حساب دیگه باز کرده بودم.
.
.
.
.
.
.
ناراحت نشو ولی تازه فهمیدم تو یه ادم دو رویی هستی.
.
.
.
.
یه روت گله و یه روت ماه...

-------------------

اگر بگریم گویند که عاشق است
اگر بخندمگویند که دیوانه است
پس می گریم و می خندم
که بگویند یک عاشق دیوانه است

-------------------

افسوس که عشق جاودانه نیست.عشق گل سرخیست که طاقت طوفان را ندارد. عشق یک خاطره سبز است که از آمدن پاییز میترسد

*********************************************

به ترکه میگن حالا باگوگل یه جمله بسازمیگه به صافکاربگوگل گیر منو صاف کنه!! 

۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰

وقتی یک طاووس برای ناز کردن و یک کلاغ برای قارقار کردن و یک روباه برای فریب دادن و یک تمساح برای اشک ریختن داشته باشی دیگه نیازی به زن نداری.

۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰

میخوام بگم دوستت دارم... نه به 21 زبان زنده دنیا... بلکه به زبان قلبم.... گوش کن ..........

۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰

زندگی را دوست دارم به شرطه آنکه :

ز: آن زندان نباشد!

ن: آن ندمت نباشد

د: آن درماندگی نباشد

گ: آن گورستن نباشد

ی: آن یاس نباشد

 

۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰

یه روز تو رو تو کوچه دیدم و عاشقت شدم....فرداش تو خیابون دیدمت و دیوونت شدم...... امروز تو اتوبان دیدمت خدا آخر و عاقبتم و به خیر کنه! عجب 206ی هستی

 

۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰

مردها 4 دسته هستند: 1.zz = زن ذلیل 2.zh = زن هلاک 3.zsh = زن شهید 4.zzz = زر میزنن که زن ذلیل نیستن

 

۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰

 

جشنواره فیلم اصفهان 1- دو نفر با یک تخم مرغ ! 2- تا حالا موز خوردی؟ ! 3- 10 نفر زیر یک چتر ! 4- من هوشنگ 15 تومان دارم ! 5- دیشب باز هم پیتزا خوردم

 

۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰

 

دیشب خواب دیدم اونم چه خوابی... حالا گوش کن تا تعریف کنم

خواب دیدم مردیم و داریم میریم بهشت... توی راه تو خسته شدی و من کولت کردم... سر پل صراط که رسیدیم من خسته شدم و تو منو کول کردی... دم در بهشت که رسیدیم نگهبان گفت خرت رو ببند دم در و بیا داخل

 

۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰

 

به چشم های آنها خیره می شوم.. به رفتارشان..به لب ها و بینی هایشان می نگرم و یاد تو می افتم.. من الان تو باغ وحش هستم!!!

 

۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰

خیلی پستی.................................................................... و بلندی در زندگی هست که باید از آنها درس بگیریم

 

۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰

 

اگه علی دایی دکتر می شد چه چیز جدیدی کشف می کرد ؟1) یک روش برای قدم زدن روی اعصاب یه ملت 2) داروی طول عمر زیاد 3) رابطه ی ابرو با کمر درد 4) تمام گزینه ها

۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰

سلام. خوبی؟.اگه بدی از من دیدی منو ببخش آخه میخوام قلبم رو عمل کنم. قراره یکی از دریچه‌هاشو عوض کنم میخوام یک دریچه بزارم مخصوص تو............!!

 

۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰

 

اس ام اس های نیمه شبی!

 

 

می خواستم ببینم شبا که می خوای بخوابی گوشیتو خاموش می کنی که سره کارت نزارن...

 

*****************

سلام.اصلا نمی خواستم بیدارت کنم ولی مجبورم.من میخوام برم wc ولی تاریکه می ترسم تو رو خدا تو هم بیا

 

*****************

 

همه جا امن و امانه! تو راحت بگیر بخواب

 

******************************************

 

آخه چرا؟!

.

.

.

.

بگووو چرااااا؟!

.

.

.

.

آخه چرا تو که میدونی سر کاری میای پایین؟!

 

**************

ببین امشب ساعته 1 بامداد قراره که منگولا برن پیش خدا و شفا بگیرن .حواست باشه یادت نره ها!!!!

 

*************

 

پسر به دختر: عزیزم امروز بهمون خیلی خوش می گذره... 3 تا بلیط سینما گرفتم،

دختر: چرا 3 تا؟ ما که 2 نفریم!! پسر: بابات و مامانت و داداشت

 

************

مثبت اندیشی یعنی اینکه اگر یه گنجشک روی سرت مدفوع کرد، خوشحال باشی از اینکه گاوها پرواز نمی‌کنند

 

 

*************

 

اون چیه که توش خالیه دورش مو داره اولش ک داره آخرش س؟ بابا کلاه گیس

 

*********

 

ترکه می ره دزدی تفنگو می ذاره پشت گردن یارو می گه تکون بخوری با لگد می زنم تو سرت

---------------------------------

شب عروسی یه زوج ترک.. فامیل عروس: سبد سبد گل یاس ...عروس ما چه زیباست... فامیل داماد: گونی گونی پشکله ...عباس علی خوشگله

----------------------------------

واسهء شکستن یه دل فقط یه لحظه وقت می خوای...اما واسه اینکه از دلش در بیاری شاید هیچ وقت فرصت نداشته باشی ...

--------------------------------------------------

!

.

.

.

.

.

؟!

.

.

.

.

.

.

.

گذشت اون زمانی که این پایین یه چیزی بود!

----------------------------------------

عشق یعنی زندگی را باختن، چند سالی را بی دلیل

 با هر الاغی ساختن

-------------------------------------

ترکه میره سربازی ..

.

.

.

.

.

.

چیه امدی پایین هنوز برنگشته که من جکش رو بگم

-------------------------------------------

اگه نیوتن قبل از مرگش صورت ماه تو رو می دید معنای حقیقی جاذبه رو می فهمید

-------------------------------------------

به یه فوضوله میگن اگه فوضولی نکنی نصف دنیارو میدیم بهت میگه نصف دیگشو به کی میدین

--------------------------------------------

دختر و پسره داشتن با هم قایم باشک بازی میکردند ، دختره به پسره میگه تو چشم بگذار اونوقت من میرم قایم میشم ، اگه تونستی منو پیدا کنی بغلم کن و بوسم کن ، اگه هم نتونستی منو پیدا کنی من زیر راه پله قایم شدم

-------------------------------------------------------

عشق مثل آب میمونه.....که میتونی توی دستت قایمش کنی..آخرش یه روز دستت رو باز میکنی میبینی نیست... قطره قطره چکیده بی انکه بفهمی.. اما دستت پر از خاطره است

-----------------------------------------------------------------------

سلام من یک بوس کوچولو هستم می تونم چند لحظه روی لپ شما استراحت کنم ؟؟؟؟؟

------------------------------------------------------

برای زیستن دو قلب لازم است
قلبی که دوست بدارد و قلبی که دوستش بدارند
قلبی که هدیه کند و قلبی که بپذیرد
قلبی که بگوید و قلبی که جواب بگوید
قلبی برای من و قلبی برای انسانی که من میخواهم

 

 

 


شیشه ی دل را شکستن احتیاجش سنگ نیست این دل با نگاهی سرد پرپر می شود


میخواستم اسمتو روی سینم خالکوبی کنم اما ترسیدم صدای قلبم تو رو اذیت کنه

اون چیه که تو دهن عقب و جلو میره و یه کف سفید هم ازش در میاد؟ . . . . . . . . . . . . . . -> جواب: مسواک

در اصفهان هیچکس ساعت ندارد برای اینکه همه از ساعت میدان شهر استفاده می کنند


همیشه دوست داشتم ابر باشم.چون ابر انقدر شهامت داره که هر وقت دلش میگیره جلوی همه گریه کنه


ترکه میمیره شب اول قبر 62 تا فرشته میان بالا سرش میدونی چرا؟ دوتا از فرشته ها سوال میکردن 60 تای دیگه حالیش میکردن


به رشتیه می گن اگه بخوای بچه دار نشی چیکار می کنی ؟ میگه اووووووو خوب درو پنجره هارو قفل میکنم


رشتیه صبح پا می شه می بینه زیرش چهار تا آجر گذاشتن زنشو بردن


زن به شوهرش میگه : می خوای دفتره یادداشتت باشم تا همیشه همراهت باشم ؟
مرد : عزیزم سر رسیدم باش تا هر سال عوضت کنم

طبق آخرین تحقیق پزشکی ثابت شده ۱ گوز با لذت به اندازه ی ۱۰ قرصX شادی آور است .
انجمن حمایت از گوزوها !


.دختر به دندان پزشک : آقای دکتر من از دندون کشیدن بیشتر از حامله شدن می ترسم !
دکتر : زود تصمیم بگیر می خوام صندلی رو تنظیم کنم !!!

لرا سفینه میسازند برن خورشید. بهشون میگن چقدر خرین ذوب میشین.
میگن فکر اونجاشم کردیم، اگه طبق برنامه بریم شب میرسیم


مهربانی را در نگاه منتظر کودکی دیدم که آبنباتش را به دریا انداخت تا اب شیرین شود

-------------

مرگ از زندگی پرسید چرا من تلخم و تو شیرینی؟ زندگی در جواب گفت : چون من دروغم و تو حقیقت

----------------

چه روزگاریه !!!بچه که بودیم دخترا عاشق عروسک بودن و پسرا عاشق مردهای قوی ......بزرگ شدیم دخترا عاشق مردای قوی شدن و پسرا عاشق عروسکا......

 ----------------

 

در صفحه شطرنج زندگی همه مهرهایم مات مهربانی تو شد ومن قلبم را به تو باختم

 

--------------------

دیشب خواستم واسه دل خودم فال بگیرم وقتی فالنامه رو باز کردم چشمم به شعری افتاد که هیچ ربطی به دل من نداشت تازه فهمیدم که دلم مال خودم نیست

-----------------

 

فرشته‌ها وجود دارن، اما بعضی وقت‌ها چون بال ندارن، ما بهشون می‌گیم دوست . خوبی دوست من؟

-----------------------

زندگی کتابی است پرماجرا ، هیچگاه آنرا به خاطر یک ورقش دور مینداز

-------------------------

 

احساساتت رو روم بنویس .عصبانیتهات رو روم خط خطی کن . اشکاتو باهام پاک کن.حتی اگه سردت شد بسوزونم تا گرم بشی .فقط دورم ننداز............

 

                                   ******************************

 

قزوینیه جلو آینه لخت میشه ۰۰۰۰ خودشو میبینه، میگه: یار در خانه و ما گرد جهان میگردیم!

 

-------------------

ترکه میخواسته بچش رو نصیحت کنه! میگه چند سالته؟ میگه 16 سال میگه : خاک بر سرت الان هم سن سالات 30 سالشونه

---------------------

رشتیه بچه دار نمیشده میره دکتر..... دکتر بهش میگه محلتون رو عوض کنید

------------------------------

من یه لیوان چای داغ رو به تو ترجیح می دم . چون چای فقط زبونم رو می سوزونه . ولی تو دلمو

--------------------

-@ این یه نافه

.

.

.

.

.

.

. . . . . . بی تربیت...پایین تر از ناف دنبال چی می گردی؟؟!!

 

-------------------------

اگه گفتی پنجشنبه شب بعد از ساعت 12 چی میشه؟هاهاهاها خوب جمعه دیگه!

----------------------

 

ترکه سوار یه خره عکس میگیره. عکس رو میفرسته برای مادرش، زیر عکسه مینویسه: سلام بر ننم، بالایی منم

---------------------

اون چیه که آقایون در میارن و خانوم ها میخورن؟فکر بد نکن یه لوقمه نون حلاله

 

--------------------

چرا وقتی می خوایم بریم توی رویا چشمامونو مبیندیم؟...

وقتی می خوایم گریه کنیم...
وقتی می خوایم فکر کنیم...
وقتی می خوایم تصور کنیم...
وقتی می خوایم کسی رو ببوسیم...

به این دلیل که قشنگ ترین چیز های توی دنیا قابل دیدن نیستن

----------------------

 

وقتی خدا تو رو سمت یه پرتگاه هدایت می کنه ۲ هدف داره :

یا می خواد از پشت بگیرتت

یا پرواز یادت بده .....

-------------------------------

ترکه ناراحت بود می‌پرسن چی‌شده؟ می‌گه : دیشب که شب اول

 عروسیم بود بعد از SEX از روی عادت 3000تومن به زنم دادم ، اونم 500

 تومنشو برگردوند !

---------------------------

 

به ترکه میگن اذون بگو میگه همه چیز با یک نگاه شروع شد

----------------------------

 

رشتیه میره خونه می بینه یکی پیش خانومشه می گه تو کی هستی میگه خلبانم اینجا سقوط کردم میگم ریدم توی این ارتش,دیروز هم دو تا غواص تو حموم بودن

---------------------------

 

به ترکه میگن گوزیدن روزه رو باطل میکنه؟
میگه: والا نمیدونم، اما فکر کنم ازش لذت ببریم باطل کنه دیگه

------------------------------

 

ترکه میرسه به یه هیئت, از یکی جلو در میپرسه, آقا اینها این تو چی کار میکنن؟
یارو میگه: اینها ده روز سینه میزنن!
ترکه میگه: ای بابا, ایلده کنترات بده 3 روزه میزنیم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد