Kaspersky Internet Security 9.0.0.459 آنتی ویروس قدرتمند

 Kaspersky Internet Security   9.0.0.459 آنتی ویروس

مزایای این ورژن: نصب سریع و آسان ، استفاده از KEY برای قانونی کردن برنامه با ماندگاری زیاد ، سرعت نسبتاً بالای Scan کردن سیستم ، جستجو و پیدا کردن خودکار Trojan ، به روز رسانی اتوماتیک پس از هر بار Restart سیستم در صورت اتصال به اینترنت ، ذخیره فایل های به روز رسانی جهت استفاده در دفعات بعدی و یا در سیستم های دیگر ، سازگار با شبکه ، قابلیت خاموش کردن موقت برنامه از طریق Task Manager و در نهایت Uninstall راحت.

معایب این ورژن: بروز تأخیر در اجرای برنامه ها به دلیل بازرسی آن ها ، از بین بردن برخی از Crack های نرم افزارها.



آخرین Update های این نرم افزار را دریافت کنید. این فایل این امکان را در اختیار شما قرار می دهد که پس از هر بار نصب برنامه ، نیازی به صرف مدت زمان طولانی برای به روز رسانی نباشد. توجه کنید که همراه این فایل ، یک فایل PDF است که محتوای آن ، آموزش تصویری استفاده از فایل های به روز رسانی می باشد. پس از نصب برنامه و استفاده از یک KEY زنده ، روش توضیح داده شده را به کار ببندید.

فایل بروز رسانی

این فایل این امکان را در اختیار شما قرار می دهد که پس از هر بار نصب برنامه ، نیازی به صرف مدت زمان طولانی برای به روز رسانی نباشد. توجه کنید که همراه این فایل ، یک فایل PDF است که محتوای آن ، آموزش تصویری استفاده از فایل های به روز رسانی می باشد. پس از نصب برنامه و استفاده از یک KEY زنده ، روش توضیح داده شده را به کار ببندید.

برای دانلود اینجا کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد