کد های جاوا

ساعت عقربه دار | کدHTML

سلام دوستان

این کد یک ساعت عقربه داره که در گوشه پایین سمت چپ وامیسته و با بالا پایین شدن صفحه اونم بالا پایین میشه.

امید وارم خوشتون بیاد   کارتون روز


 

لرزش صفحه******************************************************************************

 

 

 

 

 

نوشته شما در استاتوس بار

 

 ساعت دینامیک**********************************************************************

نمایش درایو سیستم بازدیدکننده

 

اضافه کردن به لیست علاقه مندی ها*******************************************************                                                                          

گذاشتن عکس در پس زمینه
 

تاریخ شمسی در وبلاگ
 
اجرای موزیک در وبلاگ


 

 

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
پیمان سه‌شنبه 25 دی‌ماه سال 1386 ساعت 04:38 ب.ظ http://www.peymandadash.blogfa.com

سلام.به نظر من بهترین وبلاگ که هست که وجود داره.اگه برات زحمت نمیشه یه سری هم به من بزن .در ضمن نظر هم یادت نره.باشه؟ ممنونم خدا به همراهت علی یارت

سعید یکشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 07:03 ب.ظ http://saeid0131.blogfa.com



سلام دوست عزیز
وب جالب و توپی دارید
من خواستار تبادل لینک با شما هستم
آمار وبلاگ من روزانه 200 تا 350 بازدید کننده است
اگر مایل به تبادل لینک هستید(ما رو قابل بدونین)....
من رو با نام :" سلطان اینترنت 18+ " لینک کنید و به من اطلاع بدین و بهم بگین با چه اسمی لینکتون کنم
با تشکر و خسته نباشید

شما لینک شدی

mahdi یکشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 07:06 ب.ظ http://magicalworld.blogfa.com


وب جالب و زیبایی دارید
با قدم های سبزتان ما را نیز قرین رحمت خود نمائید.
چنانچه پسندیده ی نظر شما بود و دوست داشتید ما را با عنوان " دنیای جادویی " لینک نمائید و ما را در اطلاع این امر قرار دهید تا لینک وب شما را نیز بیافزاییم.
در پناه حق ایزد منان همیشه مهربان و زیبا بمانید

دوست عزیز شما لینک شدی

چاکر شما یاسر چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 07:59 ب.ظ http://www.yaser21.blogsky.com

از شما دوست عزیز میخوام که لوگو من رو تو سایت خودت نمایش بدین و لوگو خودتون رو برای من بفرستین تا من هم اون رو تو سایت خودم نمایش بدم.
ممنون. چاکر شما یاسر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد